Canonovi zum objektivi za 4K kamere s 2/3-inčnim senzorom

Canon Europe je predstavio proširenje svoje vodeće serije u branši u vidu dva zum objektiva, prva takva na svijetu, za 4K televizijske kamere s 2/3-inčnim senzorom: CJ18ex28B i CJ15ex8.5B. Oba objektiva, namijenjena svim scenarijima televizijskog snimanja, omogućuju 4K optičke performanse uz zadržavanje izvrsnih mogućnosti upravljanja i rukovanja usporedivih s onima objektiva HD televizijskih kamera.

Ovi novi dodaci Canonovoj ponudi iz serije UHDgc zadovoljavaju širok raspon potreba, od snimanja dokumentaraca, preko događaja uživo do sportskih emisija, pa su savršen izbor za snimatelje koji žele stvarati sadržaje za budućnost uz prijelaz na 4K sustave i tijekove rada, poručili su iz Canona.

Predstavljanjem modela CJ18ex28B i CJ15ex8.5B Canon nastavlja sa svojim doprinosom branši. Koristeći fluorit i staklo ultraniskog rasapa (Ultra-Low Dispersion, UD) i vlastite optičke dizajne koji kombiniraju te materijale, ti objektivi uklanjaju kromatske nepravilnosti kao što su “curenje” boja i rastapanje kako bi se ostvarila vrhunska reprodukcija čak i u rubnim dijelovima slike. Tehnologija premaza i dizajn leća sprječavaju odraze u kućištu objektiva, smanjujući ghosting i flaring, što omogućuje snimateljima da proizvedu sliku s puno tonova uz čistoću i kontrast koji podržavaju HDR/WCG.

CJ18ex28B

Kao prvi 4K televizijski telefoto objektiv u kategoriji 2/3-inčnih UHD prenosivih televizijskih objektiva CJ18ex28B nudi zum od 18x koji pokriva raspon žarišnih duljina od 28 mm u širokom dijelu do 500 mm u telefoto dijelu, uz postizanje žarišne duljine od 1000 mm u telefoto dijelu prilikom upotrebe ugrađenog 2x ekstendera. Mogućnost preciznog snimanja izdaleka u visokoj kvaliteti čini ovaj objektiv savršenim za snimanje dokumentaraca, prirodnog svijeta i događaja uživo – i sve to u kompaktnom i laganom tijelu kao uobičajeni HD objektivi.

CJ15ex8.5B

CJ15ex8.5B podržava Canonov ekskluzivni sustav stabilizacije slike Vari-Angle Prism (VAP). Optička os se naginje prilikom ispravljanja mutnih dijelova uslijed pokreta mijenjanjem kuta tekućine s visokim indeksom loma svjetlosti između dva sloja stakla. Takva stabilizacija slike nudi snimateljima izvrsnu kontrolu materijala snimljenog u cijelom rasponu zuma – od širokog kuta do telefoto snimki, što je savršeno za snimanje na neravnom terenu ili iz vozila.

Please follow and like us:

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.